۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱
کد خبر: ۷۵۸۹۶۴
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور خبر داد؛

اجرای ۵۴ برنامه مدون توسط ستاد امر به معروف 

اجرای ۵۴ برنامه مدون توسط ستاد امر به معروف 
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور گفت: برای ستاد ۵۴ برنامه مدون به صورت کمی تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت االاسلام محمدحسین طاهری آکردی، امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: ستاد چهار وظیفه اصلی دارد که عبارت از ترویج فریضتین، نظارت بر اجرای فریضتین، حمایت از آمران و عفاف و حجاب هستند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اینکه در حال ایجاد نهاد عمومی غیردولتی هستیم، افزود: در این راستا در حال انجام مراحل نهایی هستیم.

وی با بیان اینکه برای ستاد ۵۴ برنامه مدون به صورت کمی تدوین شده است، عنوان‌ کرد: کرسی های آزاداندیشی برای دانشگاه ها پیش‌ بینی شده است.

حجت الاسلام طاهری آکردی خاطرنشان‌کرد: در بحث هنر ستاد نقش دارد و جشنواره فجر در این زمینه راه اندازی شده است و این اقدامات در راستای ترویج فریضتین امربه معروف و نهی از منکر است.

وی به فعالیت تشکل های مردمی اشاره کرد و گفت: ستاد در زمینه آموزش، نظارت و مجوزش تشکل ها قانونا انجام وظیفه می کند و در بحث امر به معروف و نهی از منکر از ظرفیت حوزه های علمیه استفاده می کند.

حجت الاسلام طاهری آکردی ادامه داد: تشکل های بانوان و دوره ای با عنوان خانواده متعالی و زیست عفیفانه تا خردادماه آغاز می شود، از جمله مواردی هستند که در بحث عفاف و حجاب انجام شده است.

وی تربیت مربی و کنشگران جهادی توسط ستاد اشاره کرد و عنوان داشت: طرح عفاف در خانه از دیگر دوره هایی است که توسط ستاد برگزار می شود و افرادی که این دوره ها را می گذرانند می توانند مطالب را در محیط خانه و خانواده برای خویشاوندان خود تبلیغ کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور بیان کرد: کسی که آموزش دیده را به کنشگر تبدیل کنیم و خروجی این اقدام سبب تربیت مربی و تربیت استاد می شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات